do it all or don’t do it at all

Nu är jag hemma, efter en lång dag i skolan. Det känns verkligen som att jag ligger efter med mycket. Måste ta tag i situationen nu-nu-nu. Jag vill inte gå på komvux och göra projektarbete med Gittan 50 år, samtidigt som vi fikar i hennes inrökta lägenhet där 8 katter irrar omkring. Nej.

I dag gick heller inte tågen, av den anledningen att en ung kvinna i Jordbro hoppat framför ett tåg. Eller så kan det ha varit så att hon snubblat från perrongen. Människor i min omgivning, som säger sig ha bevittnat händelsen, säger olika.
Hemskt, i vilket fall som helst. Rest in peace.

Fick, på tal om annat, reda på att min lärare i webbdesign, Petter, har ett elektro-indie band som heter Kuryakin. Mycket bra. Check them out, vetja!

Kommentarer
Postat av: tuss,

Har saknat dig!

2009-03-26 @ 11:12:33
URL: http://feedmeimhungry.blogg.se/

Skriv något:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

Blogg:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0