första oktober

Idag, efter att ha fått tillbaka vattnet och sköljt av mig ordentligt, åkte jag till HC och mötte upp älskling. Vi letade febrilt efter en mössor och halsdukar, utan resultat. Sen tog vi en varsin, supergod kopp thé på Himalaya. På bussen hem mötte jag en pratglad liten tant som höll mig sällskap. Vi pratade om vädret, helikopterrånet, skolan och svininfluensan (såklart). Myspys.


Min syster ska snart ha 80-tals tema i skolan och barnen har därmed fått i uppgift att ta med sig en sak från detta årtionde. Vi satt och pratade om vad hon kunde ta med sig när hon plötsligt utbrast; Ja, jag kan ta med dig Sofia, du är ju från 80-talet!
Vad i helvetet. Jag känner mig gammal. Några andra förslag?

Snart kommer Antonio hit med sushi, puss.


Kommentarer
Postat av: sanna

din lillasyster är övernaturligt smart sofia! haha. jag tycker faktiskt att det var en bra idé utav henne. men jag skulle väl släpa med mig en gammal konservburk eller nått ;D haha

2009-10-03 @ 02:44:26
URL: http://feedmeimhungry.blogg.se/

Skriv något:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

Blogg:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0