jag älskar mitt meningslösa liv, hur är ditt liv?

Nu är hösten här på riktigt, don't you think?
Härligt att dra på sig en varm tröja, promenera i den friska höstluften och se löven byta färg. Folk börjar redan ladda inför Halloween 09, eller ja, mannen som bor mittemot mig. När jag var ute på balkongen igår såg jag honom skutta runt i sin lägenhet, iklädd underkläder, röd peruk och häxhatt. Det finns olika sätt att roa sig på en fredagskväll, uppenbarligen.

Själv hittade jag inga peruker, så det blev att hosta, dricka thé och läsa istället.
Tur att fina Madeleine piggade upp min tråkiga tillvaro genom att slå en pling från Göteborg. Inte varje dag man hör Håkan i luren! Jag var i eufori, även om bara för ett ögonblick. Tack.

Waynes @ Drottninggatan med Kajsa, i veckan. Bra.


Kommentarer
Postat av: madde

varsågod <3

2009-09-19 @ 15:43:14
URL: http://madeleinecarlsson.wordpress.com

Skriv något:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

Blogg:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0